Wednesday, April 8, 2009

tan family .. with u i where i belong


wah , many new post had been uploaded... many comments had been given .. thx for those comments ... i will not give up everything is sill in process..

no matter how, life is still goes on ... life is nthg but a walking shadow, anyway life is still very precious becoz it is like a brief candle like there is no tml (wat stupid william shakespear said)

look from those pics.. i think everyone will smile when turn back to c those sweet pics,

will smile when think about those sweet memories that all of us used to share with each others,

thick n thin go thru together ...

in this hectic life.. undeniable tan family 's blog - with u is where i belong !!!

13 comments:

Tan YH said...

照片里面是谁?男的很像泉皇叻。。是不是啊?

CC said...

是的.就是在下了!

陈芮漒 said...

难道你们... ...

玉凤 said...

在人生的路上很少有人是没有挫折的,人生有起有落,所以叫无常。不管经历怎样的挫折,都要用positive的心态去面对,时间一直往前走,一却都会成为过去,不管是开心或不开心。

阿昀 said...

如果一切顺利..在不久的将来..
我就要和阿婷开始我们的'同居生活'了
哈哈..

玉凤 said...

Title 有Typo error...with U I where I belong, 少了S。

CC said...

阿昀你的表格我每次都忘记掉!+_+
明天一定去买!

玉凤 said...

你们两个有点像梁山伯和祝英台在送行的时候,一边走一边唱哥。手势很像。

Tan YH said...

昀啊!!你所托非人,我看你别再等泉皇的表格了。。他一直在放飞机

CC said...

我买了.不过这个星期和下个星期我都没回,参加了学校社团的活动.如果三舅有回我就托他们拿回去.

玉凤 said...

三舅明天应该有回, 你要记得交给他哦!

CC said...

拿给三舅了.阿昀记得拿!

歪歪 said...

拿了拿了,谢谢~~!
等我填好,又要拜托你帮我拿去了,
呵呵..